середу, 3 липня 2013 р.

І дощ нам не стане на заваді

Дивлячись на прогноз погоди, який був на минулих вихідних, думка про похід ставала все примарнішою, але подзвонили друзі і запропонували спільно прогулятися горбами, тим паче, плани щодо маршруту збігалися. Лінь зникла, наплічник напхав непромокаючим одягом (хоча не промокає тільки листове залізо((: ), і вперед.
Ідемо в Гуту. План такий: йдемо по чорному маркеру через Плаєк на Ігровець, звідти на Боревку, Сивулі, Рущина, Бистриця з водоспадами, маршрутка додому. Але то ж тільки плани, як все було насправді дивиться нижче.

1. Полонина Середня і гора Висока. Так, стоп, в планах такого ж не було..!

2. Спочатку план працював - за годину добрались до полонини Плаєк (чорний маркер), часу було мало, бо пізно приїхали, але від того, шо ми побачили на полонині, відірватись не могли - Плаєк був фіолетовий від АФИН (чорниця). Ягоди величезні, як виноград (: і їх було дуже багато. Насолоджуватись дарами природи ми довго не могли, бо треба було йти, але не недостаток часу був головним фактор нашої втечі з тої полонини - ГНУС нас просто обліпив з ніг до голови, залазячи і кусаючи в вуха, ніздрі, голову!! так шо ми поспіхом пішли геть.

3. Через деякий час дійшли до розвилки (на карті точка позначена як 1475,8 ), однією дорогою на якій, гіпотетично мала бути (за словами місцевих) нова дорога, траверс на Боревку.  Інша - промаркований маршрут на Ігровець, і ще одна - траверс на пол. Середню. Під докучливе жужання і відмахування комарів, чухаючи макітри, корегували план дій. Оскільки та "нова дорога" не була схожою на нову і її не було на карті, відкинули такий варіант. На Ігровець також не дуже хотілося йти, бо вже трохи пізно було. Вирішили зробити "хід конем" - випробувати ще  неходжений нами (я думаю там взагалі мало хто ходе) траверс на пол. Середню.

4. Стежка виявилась промаркованою (також чорний маркер), почищеною, але видно шо вона абсолютно не популярна серед туристів (можливо невдовзі ця стежка стане користуватись популярністю більше, оскільки на синьому маршруті (по долині Великого Кузьминця) почалась інтенсивна вирубка і кажуть шо там непрохідні болота, тому це альтернативний варіант потрапити на Середню з Гути). Вразили отакі от "алеї"

5. На шляху траплялись переходи потоків, два з них трохи напряжні - стежка губиться в траві, тобто вона відсутня в тих місцях, то були ділянки фрірайду(: І ше, траверс виявився досить довгим, йшли приблизно 2 години (хвилин 30 витратили на ті фрірайдні спецділянки ((: ), також за картою стежка повинна виводити відразу на пол. Середню, насправді все не так -  з"єднується з синім маршрутом в лісі, перед останнім підйомом (тобто треба ше півгодини лосячити догори).

6. Прийшли

7. Наступного дня, відкривши намет, зрозуміли, що наші плани остаточно можуть поламатися - лив дощ, і не було видно навіть натяків на кращу погоду.

8. Час йшов, а дощ все не припинявся. Ми вже остаточно вирішили, що Ігровець і Боревка на сьогодні відміняються.

9. г. Середня десь там

10. День матрасу, таваріщі! (((:

11. Більшу частину дня розважались в наметі((:

12. Ближче до вечора почало розпогоджуватись.

13. За підтримки Небесної Канцелярії, мали змогу переглянути чудовий захід сонця

14. Глядачі

15. Для Наталі кут огляду був замалим, тому вона побігла на г. Висока - 50 хв. туди, 30 хв. назад, мокра до нитки, але щаслива. Але то все поза кадром.

16.

17.

18. Наступного дня погода нас потішила сонцем. Зробили остаточне коригування маршруту  - пол. Середня, г. Висока - г. Ігровець - Гута (по чорному маркеру).

19. Темп був високий, оскільки довго збирались і вийшли близько 13 год., а в 17:15 остання маршрутка з Гути (забіжу на перед - встигли з запасом в 30 хв((:)

20.

21.

22. на вершині

23. блукаючи між світами

24. і вниз. Потім ше було трохи чорниць, трохи грибів, переповнена маршрутка додому...

так в природи немає поганої погоди!